Med anledning av COVID-19
Vi på Skogma tar Coronaviruset på allvar och vi har som många andra företag i Sverige anpassat oss efter rekommendationer från myndigheterna.
Vi värnar om våra kunder och medarbetare på bästa sätt så därför har vi infört ett antal åtgärder för att minska risken för infektion och vi gör vårt bästa att fortsätta upprätthålla vår goda service- och leveranssäkerhet även i denna rådande situation.
Varuutlämningen
Vår varuutlämning är öppen som vanligt så långt det är möjligt men vi vidtar naturligtvis försiktighetsåtgärder och följer hälsomyndighetens rekommendationer. Vi vill därmed betona vikten av att vara symptomfri när man besöker vår varuutlämning.
Kundtjänst
Vår kundtjänst är alltid redo att hjälpa dig som kund. Vi har ökat bemanningen på vår kundtjänst för att kunna ge fortsatt bästa service. Du kan med fördel göra din beställning i vår webbshop skogma.se. Och vi rekommenderar även att använda PostNords smidiga app för att ex spåra försändelsen, digital avi, hämta ut paket utan leg när BankID använts samt hantera returer direkt i mobilen mm. Läs mer på PostNord.
Vi följer utvecklingen och fortsätter göra nödvändiga åtgärder så att vi tillsammans hjälps åt att ta oss igenom denna utmanande period. Vi ber om förståelse för att vi kanske under rådande omständigheter inte kan möta alla förväntningar.
Låt oss alla samarbeta för att vi ska komma igenom detta krisläge så smidigt som möjligt.
Ditt SKOGMA-Team