Reklamation

 

Skulle du haft oturen att få en vara som inte håller den goda kvalité som Skogma utlovar så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig så fort som möjligt.

För att din reklamation ska gå så fort och smidigt som möjligt ber vi dig ladda ned och fylla i denna reklamationsblankett.

Lägg den och ett giltigt kvitto på ditt köp, i en väl emballerad förpackning tillsammans med varan du vill reklamera och skicka in den till oss.

Vid en reklamation gör vår reklamationsavdelning en utredning av produkten. I vissa fall får vi skicka reklamationen vidare för utredning hos leverantören. Dina åsikter som kund värderas högt, därför ber vi dig att kontakta oss vid åsikter eller bekymmer. När vi har mottagit din vara kommer vi att behandla ditt ärende inom 30 dagar.

När utredningen är färdig får du besked från oss vare sig din reklamation är godkänd eller inte. Kom ihåg att din reklamation skall registreras direkt problemet uppdagas.

OBS! Du får inte tejpa, skriva eller klistra fast en adressetikett på originalförpackningen. Vi rekommenderar att ni sparar emballagekartongen som ni får varorna i för eventuell retur.

  1. Packa ihop produkt/produkter.
  2. Skriv ut reklamationsblankett / Skriv samma info på egen blankett.
  3. Skicka till Skogsmateriel Nordforest AB, Storgatan 62, 833 41 Hammerdal.

 

Vid storleksbyte, retur och reklamation, står du som kund för frakten till vårt lager i Hammerdal.

Vid godkänd reklamation, krediteras frakten till vårt lager med maxbelopp 125:- ink. moms. Blankett för reklamation

Vill du ha ett returadresskort, kostar det 125 :- ink. moms. Adresskortet mailas till din e-postadress. Ta kontakt med kundtjänst, så hjälper vi dig.

Gäller din retur eller reklamation av lång gods, flera paketet eller halv/hel pall, kontakta oss innan för bästa fraktkostnad. Vi krediterar inte kostnader som överstiger vårt fraktavtal.

Senast betraktad