Reklamation

 

Skulle du haft oturen att få en vara som inte håller den goda kvalité som Skogma utlovar så ska vi göra allt vi kan för att hjälpa dig så fort som möjligt.

För att din reklamation ska gå så fort och smidigt som möjligt ber vi dig ladda ned och fylla i denna reklamationsblankett.

Lägg den och ett giltigt kvitto på ditt köp, i en väl emballerad förpackning tillsammans med varan du vill reklamera och skicka in den till oss.

Vid en reklamation gör vår reklamationsavdelning en utredning av produkten. I vissa fall får vi skicka reklamationen vidare för utredning hos leverantören. Dina åsikter som kund värderas högt, därför ber vi dig att kontakta oss vid åsikter eller bekymmer. När vi har mottagit din vara kommer vi att behandla ditt ärende inom 30 dagar.

När utredningen är färdig får du besked från oss vare sig din reklamation är godkänd eller inte. Kom ihåg att din reklamation skall registreras direkt problemet uppdagas.

Retur och byte

Har du köpt en vara som inte passar i storleken eller som du helt enkelt inte är nöjd med? Självklart vill vi på Skogma hjälpa dig att byta storlek eller att lämna tillbaka varan. Vi godkänner inga returer av produkter som blivit använda eller där originalförpackningen saknas / är skadad.

OBS! Du får inte tejpa, skriva eller klistra fast en adressetikett på originalförpackningen. Vi rekommenderar att ni sparar emballagekartongen som ni får varorna i för eventuell retur.

Vid godkänd reklamation står vi för fraktkostnaden. Vid alla reklamationer måste en kopia av fakturan bifogas. Vid godkänd reklamation utgår ersättning med likvärdig vara eller belopp. Blankett för reklamation

Senast betraktad